Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 30 lipca 2016

retro

   Witam serdecznie!


    Do mojego urlopowego wyjazdu zostało kilka dni.  Jak wszystko dobrze się ułoży, to w piątek zamknę walizki a następnie przez dwa tygodnie stawiam na totalny relaks i reset. Muszę wytrzymać, choć dawno nie byłam tak zmęczona.Czasami życie stawia nas przed ciężkimi próbami i trudnymi zadaniami, ale mam nadzieję, że dla mnie ten czas powoli dobiega końca i już niebawem będę mogła wskoczyć na normalne tory.

    Nie mam za wiele czasu na oddawanie się swoim pasjom. Te okruchy wykorzystuję na małe tworzenie a do tego, jak się ostatnio przekonałam, idealnie nadają się zakładki. Powstała więc kolejna. Tym razem w stylu retro, który nie ukrywając- bardzo lubię. Po raz kolejny wykorzystałam laserowy wydruk. Tym razem pobawiłam się przy użyciu kawy i herbaty. 





    W międzyczasie staram się też łapać kilka letnich chwil. Był las, to teraz ogród i jego goście.



Życzę Wam pięknego słońca
i czasu, żeby z niego korzystać.

manita

13 komentarzy:

  1. Piękna zakładka, bardzo klimatyczna :)
    Udanego wypoczynku i niech pogoda dopisuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zakładki. Wspaniałego wypoczynku życzę :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca drewna zdjęcia z kwiatami też są ładne.ładne. Pzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza zakładka, udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna zakladka Manitko :)) Zycze Ci ,aby szybko ten urlop nastapil ,abys odpoczela wkoncu !!! Trzymaj sie tam dzielnie ,jeszcze troszke !!! Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna zakładka, wyszła Ci naprawdę pięknie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudna!!!! Taka klimatyczna że chce się książki poczytać (tzn papierowe, bo przełączyłam się na czytnik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, piękne te Twoje zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna ta zakładka. A klimaty retro baaardzo lubię. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładka CUDOWNA!!!! Kocham tą dziewczynkę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.