Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 9 lipca 2016

zakładka

   Witajcie!


   Za oknem jakoś mało słońca ale i tak się cieszę wolnym dniem. Jadę już na limicie energetycznym a do urlopu jeszcze sporo zostało. Dam radę, dam radę bo... innego wyjścia nie mam.

    Lubię czytać i najczęściej robię to w drodze do/z pracy. Tak, tak i to jest kolejny plus komunikacji miejskiej :). Czytam na siedząco, na stojąco i niby to tylko kilkadziesiąt minut dziennie ale w ogólnym rozrachunku przynosi mi sporo książek rocznie. 
    Już nie raz ubolewałam nad tym, że najczęściej przeczytane miejsce zaznaczałam... biletem autobusowym. Wiem, wiem- mało to eleganckie. Więc teraz doczekałam się i mam zakładkę. W dużej mierze to zasługa mojej szufladowej koleżanki Honoraty, która zrobiła mi niespodziankę i podarowała piękne wydruki, z którym sama korzysta przy robieniu zakładek. Gdy je zobaczyłam, zapiszczałam z radości i od razu przystąpiłam do pracy. Tak powstała moja osobista i długo wyczekiwana zakładka. Jest raczej mroczna. No cóż, romansów nie czytam, więc jest dla mnie idealna. 





    Zakładka powstałą z grubej tektury, którą pomalowałam biała farbą. Przy pomocy pędzla umoczonego w szarej farbie, na brzegach zrobiłam szary wzorek. Nakleiłam wydruk z obrazkiem i dodałam motylki z serwetki. Całość pociągnęłam wywarem kawy i poplamiłam kropkami farby. Zalakierowałam i mam moją mroczną zakładkę. Cieszę się jak dziecko :)

      Na koniec muszę się Wam pochwalić moimi ogrodowo-balkonowymi plonami. Zajadamy już pyszne pomidorki. Własne i bez chemii, prosto z krzaczka. Mniam.


miłego dla dla wszystkich, którzy jeszcze pamiętają o manitowisku

:)

13 komentarzy:

  1. Świetna zakładka. Choć ja czytam i romanse to Twoja zakładka ma swój mroczny urok i to przyciąga wzrok tworząc aurę tajemniczości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jest boska ! jakbyś kiedyś miala ich wiecej i chciała wymienić to zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zakładka, ma klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, super, a pomidorki tez mam i masz rację nie ma pyszniejszych jak własne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak ja dorobiłaś się swojej zakładeczki, Twoja jest śliczna, ta grafika jest naprawdę bardzo ładna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna zakładka :) oby czas do urlopu szybko i miło upłynął przy dobrej lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka bardzo ładna :) Oj, ja czekam na moje pomidorki koktajlowe z działki, rosną pięknie, to zbiory będą dobre :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna zakładeczka, to się nazywa sztuka użytkowa ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna zakładka a pomidorki też mam i jestem ze swoich dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zakładka;) bardzo klimatyczna;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.