Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

poniedziałek, 2 maja 2016

maj przyszedł

   Witajcie.

   Nastał maj, mój ukochany miesiąc i choć słoneczko nas nie rozpieszcza to i tak lubię ten czas. Jest coraz cieplej, lub powinno być, jest zielono i te kwitnące drzewa, pąki, wszechobecna zieleń. Wszystko w rozkwicie, tylko moja wena zapadłą w letarg. Nie mam ani czasu, ani siły na tworzenie. Jedną chustę dziergam już od dwóch miesięcy. Czasami wieczorem, myślę sobie- jutro już na pewno zasiądę do maszyny, kolejnego dnia nic z tego jednak nie wychodzi. No cóż. Może kiedyś to się zmieni.

   Ostatnio zdołałam sklecić wianek z pszczołą. Owada uszyłam i wymalowałam farbami i powiesiłam na balkonie, żeby słońce wywoływał.



Na dzień dobry, do kawy mam dla Was bezowe ciacho z kremem mascarpone i truskawkami. 


Miłego i słonecznego dnia.
manita

11 komentarzy:

  1. Bezę chwytam- za truskawkę dziękuję[ uczulenie] a szyjątko świetne, na Mazurach słońce, maj się zaczyna super, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Alee Suuper Pszczolka :))) Teraz to juz musi sie pokazac Slonko :))) Pieknego Urodzinowego Maja Ci Zycze :))) A ciacho Mniaaam :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek z pszczółką super :)może wreszcie prawdziwą wiosnę zaczaruje :)))
    Bezowe ciasteczko porywam i o więcej proszę:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za ciacho!!! Wianuszek uroczy, szczególnie pszczółka, która na nim przysiadła:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy wianek :) Mam nadzieję, że przywoła słoneczne dni, bo mam już trochę dość tej szarówki i pogody w kratkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek świetny :-) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny taki wesolutki :))) i od razu cieplej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pszczoła wygląda na sympatyczną! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pszczoła ma taką obłędnie sympatyczną figurę , że sprawia radość kiedy się na nią patrzy plus wianek i wyszło coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo u Ciebie wiosennie. Pszczoła powoduje uśmiech.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.