Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

czwartek, 1 maja 2014

dom w hortensjach

   Witam Was wieczorem.


   Czasu brakuje mi nadal i mało ostatnio twórczo produkuję. Strasznie się wkręciłam w ćwiczenia i dodatkowo przemierzam sporo kilometrów, co sprawia mi wielką frajdę. Uwielbiam ten czas, gdy zakładam buty do biegania, słuchawki na uszy i ruszam przed siebie. Motywuje mnie to, że razem zgubiłam już 10 cm w obwodach newralgicznych części ciała :).

    Chcę Wam pokazać kolejną patchworkową makatkę. Uszyłam ją jako inspirację do naszego kolejnego wyzwania w Szufladzie. Tym razem tematem jest dom. Zawsze chciałam zabrać się za ten motyw, a teraz okazja się nadarzyła. Makatkę stworzyłam z myślą o pewnej osobie i niebawem do niej poleci. 







    Do następnego :)

31 komentarzy:

  1. Piękny obrazek (uwielbiam hortensje) domek cudowny i fajnie przepikowane...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny! Bardzo podobają mi się kwiaty i liście

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny aż szkoda, że nie ma w realnym świecie takiej dachówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki domek. I jeszcze te guziczki... :)
    I gratuluję samozaparcia w bieganiu - też by mi się przydało zrzucić parę centymetrów tu i ówdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. biegasz....podziwiam,makatka fajna,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny domek a bieganie fajna sprawa:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci pięknie wyszło to przepikowanie :) Cała makatka jest urocza :)

    Gratuluję zgubionych centymetrów i trzymam kciuki za wytrwałość, choć skoro to taka frajda to chyba nie trzeba :)

    Pozdrowienia z mojego remontowego placu boju.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te Twoje makatki! :-) Gratuluję zgubionych centymetrów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny domek :)
    Zapraszam serdecznie do mnie na urodzinowe candy :)
    Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. makatka super, gratuluje wytrwałości :-) ja tez dążę do mniejszych obwodów tu i ówdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Domek marzeń, a zmniejszania się obwodów gratuluję , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny domeczek!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. "zazdraszczam " tych 10cm :))
    ale to trzeba mieć charakter :) by być konsekwentnym
    domeczek moich marzeń, śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Urokliwy ten domek :))) I wszystko dopracowane w szczególikach i takie równiutkie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała makatka:) Prześliczny ten domek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW!!! Piękna !!! Biegaj biegaj - to świetny relaks mimo zmęczenia !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna :) wszystko dopracowane na tip top :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Manitko Kochana, cudowny patchwork z domkiem:). Super, że biegasz - relaks + zdrowie + ubytek cm = absolutna rewelacja!!! Ja biegałam dawno temu, i dawno temu chodziłam na aerobik, a teraz nawet do ćwiczeń w domu nie mogę się zmusić:)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.