Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

poniedziałek, 2 września 2019

na czarnym tle

   Witam serdecznie!

   Dzisiaj włóczek nie będzie :). Dzisiaj będzie serce, na czarnym tle! Inspiracja do nowego wyzwania Szuflady. Drewniane serce przemalowałam na czarno, dodałam wzory przy pomocy gesso nakładanego przez maskę. Wszysko przyozdobiłam papierem. metalem, tekturkami. Dodałam trochę koloru i jest. 






pozdrawiam
manita

6 komentarzy:

  1. Świetna kompozycja, motyl pięknie się "wybija" na tym czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, taka baśniowa. Niesamowicie mi się podoba, jakby w najczarniejszym sercu kryło się dobro, taka moja interpretacja. hehe Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to serce. Może właśnie dzięki takiemu zestawieniu barw tak mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.