Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 21 sierpnia 2019

błękitna laguna

... tak nazywa się motek, z którego powstała kolejna chusta, czyli numer 117 od kolorowych motków. Całe 1200 metrów włóczki przerobionej szydełkiem numer 3. Wzór Eveline Niny Prejznar. Chusta zrobiona na prezent i bardzo się z tego cieszę, bo moja szafa już pęka w szwach :). 







serdecznie pozdrawiam

manita

7 komentarzy:

  1. Wspaniała chusta, przepiękne kolory.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór jest fantastyczny. I cudowne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna chusta, ta kolorystyka bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pięknych barwach i cudownie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzy mi się z wodą i piaskiem ta włóczka. Piękna chusta ma niesamowity wzór. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna chusta, genialne barwy i wzór. <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.