Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 26 stycznia 2019

chusta

   Witajcie.

   Dzisiaj chcę Wam zaprezentować moją nową przyjaciółkę ;) chustę. Wzór to totalna klasyka. Kolory szarei moje ukochane odcienie niebieskiego. Jest duża, co idealnie sprawdza się przy obecnych mrozach. Dwa dni pracy a teraz dużo ciepła przy niskich temperaturach. 






pozdrawiam serdecznie

manita

9 komentarzy:

  1. Piękna i na pewno dobrze się nosi :) Już na zdjęciach widać, że jest ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda.
    Mam prawie identyczną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alee Piekna !!! :)) I to co lubie najbardziej duuza icieplutka Boooska !!! :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa dni pracy ?! Jak to zrobić ?! Chustą jestem zachwycona !!! Cudna jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest. Piszesz że dwa dni zajęło Tobie zrobienie czegoś tak pięknego. Podziwiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dobrane kolory, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.