Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 1 stycznia 2019

cała w bieli

   Witajcie w 2019 roku!


   Na samym wstępie życzę wszystkim gościom manitowiska, aby ten rok był czasem samych pozytywnych emocji, szczęścia, miłości i zdowia. Wszystkiego najlepszego!

     Na dworze buro a u mnie biało. To dzięki nowemu wyzwaniu Szuflady i mojej inspiracji- kartce- całej na biało :). Białe papiery, kwiaty z papieru czerpanego i dodatki w bieli. 





buziaki
manita

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Kojarzy mi się z obrazami malowanymi przez mróz na szybach :) najlepszego w Nowym Roku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna praca! Do siego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka, świetnie skomponowana :)
    Również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka. Jeden kolor a taka bogata . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie i bardzo starannie wykonane! Cudnie :) Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę w nowym roku wszelkiej pomyślności.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Tobie również samych wspaniałości na Nowy Rok życzę. Zresztą nie tylko na ten, ale na każdy kolejny. Samych genialnych projektów, które przyniosą Ci niesamowitą satysfakcję. A w życiu szczęścia, aby każdy dzień był po prostu radością. Dla Ciebie i Twojej rodziny ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Biało, pięknie. Przypomina mi wczorajszy śnieg u nas. Dzisiaj już go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna elegancka ta biel! Tak jak biel śniegu za oknem :)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.