Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 2 grudnia 2018

brokatowa bombka

   Witajcie!


   Czy wierzycie, że mamy już grudzień?! Ależ ten czas leci! Jeszcze moment i przywitamy Kolejny rok. Za nim to jednak nastąpi będą święta! Teraz można już zaczynać przygotowywać ozdoby i prezenty. I będąc w tym klimacie, prezentuję bombkę wykonaną z papieru. Bombka obsypana na maksa brokatem, skrzy się i połyskuje. Aby ją wykonać potrzeba tylko ośmiu kółek i trochę kleju. Banalnie proste a daje tyle możliwości. 






pozdrawiam
manita

12 komentarzy:

  1. Śliczna bombka, błyszczy się na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ozdoba! I na dodatek "banalnie" prosta, oj chyba nie dla mnie! Jeszcze raz powiem PIĘKNA! pozdrawiam Small Megi

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, absolutnie nie mogę w to uwierzyć. Tym bardziej, że z moimi pracami jestem jeszcze na etapie wczesnej jesieni...
    Super bombka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W prostocie siła jak to mówią i rzeczywiście proste wykonanie a tak wspaniały efekt. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna dekoracja:)
    Będzie się pięknie błyszczeć w świątecznych światełkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma rzeczy dla Ciebie niemożliwych. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna bombka :) muszę spróbować taką zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałoby mi się takich kilka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Ja w tym roku trochę odpuściłam przed Świętami - nawet porządnych kartek nie zrobilam :( ale obiecałam sobie poprawę ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.