Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 3 listopada 2018

bez papieru

   Witajcie!


   Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za miłę słowa pod ostatnim postem. Cieszę się, że balon się spodobał. Dzisiaj nie będzie papieru a tylko trochę sklejki i farby. Wszystko to za sprawą zorzy polarnej w najnowszym Wyzwaniu Szuflady. Jako inspirację do niego przygotowałam renifera odzianego w niebo. 





   A jak tam niebo u Was? Jest pięknie- słonecznie i kolorowo. Prawdziwa i cudna złota jesień, taka jaką uwielbiam. Dodatkowo daje nam sporo darów- wycieczki do lasu obowiązkowe. Daje nam też chrypki, katary i przeziębienia o czym sama się przekonałam, dlatego życzę Wam dużo zdrowia. 




manita

11 komentarzy:

  1. ciekawie zinterpretowałaś temat zorzy polarnej, ja bym miała z tym problem, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, wręcz magiczny renifer.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny polarny renifer, wygląda magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebiański renifer :-). Piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniferek jest magiczny! pięknie Ci wyszedł!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeleń super zorzysto- polarny.
    U nas od wczoraj tragicznie ale w Zaduszki było cudownie.
    Piękne leśne polowania fotograficzne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie uchwyciłaś zorzę polarną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakasujący w formie ... i at kolorystyka mrrrr ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały jelonek - kolorystka zaskakująca i pięknie dobrana! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.