Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 11 sierpnia 2018

album ślubny

   Witajcie.

   Jakiś czas temu moja koleżanka poprosiła mnie o zrobienie czegoś w rodzaju pamiątki na ślub siostry. Nie było wytycznych co do formy pamiątki ani kolorystyki, była tylko jedna prośba, ale za to jaka. Ponieważ młodzi są policjantami- potrzebne były nawiązania do tego tematu. Hmmm. I co tu począć. Postanowiłam, że zrobię album, to raz. Wykorzystam sporo koloru niebieskiego, to dwa- a trzy- to w album wmontuję jakieś niewielkie elementy kojarzące się ze służbą. Padło na tekturki w formie czapki i kajdanek, bo one kojarzyły mi się ze ślubnym tematem idealnie ;), no co? Do tego dużo romantycznych klimatów- kwiaty, kwiaty, kwiaty, serca, zakochańce. To największy w formie album jaki do tej pory zrobiłam i powstał, jak to u mnie, od zera przy wykorzystaniu moich rąk- od stworzenia bazy do zawiązania ostatniej wstążki. 














pozdraiam serdecznie 
manita

7 komentarzy:

  1. Wspaniały album, jest piękny sam w sobie, nawet bez zdjęć :) Podziwiam tworzenie go od zera - na pewno masa pracy, ale potem jaka satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ten proces tworzenia od podstaw, tylko faktycznie nie zawsze mam tyle czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, jak wszystkie Twoje albumy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny.Bardzo wypracowany w każdym szczególe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzyłaś piękną pamiątkę!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest... bardzo nastrojowy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.