Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 18 lipca 2017

sekretnik


   Witajcie!


   Na samym początku bardzo przepraszam za swoją ostatnią monotematyczność twórczą. Ogromną frajdę sprawia mi zabawa z papierem. Uczę się i próbuję i przynosi mi to wiele radości a tego najbardziej mi w tworzeniu ostatnio brakowało.

    Postanowiłam zmierzyć się z formą albumową, co bardzo spodobało się mojej córze, która złożyła zamówienie  na sekretnik. Bazę albumu zrobiłam z szarych kopert, które przeszyłam na, zakurzonej, co trzeba przyznać- maszynie. Koperty pozostawiłam otwarte, dzięki czemu powstały kieszonki na różnego rodzaju skarby. 

   Do wyklejenia albumu wykorzystałam papiery z bloków kreatywnych, który zakupiłam ostatnio w markecie z owadem ;). Bardzo przypadły mi do gustu kolorystyką oraz letnim klimatem. Trochę dodatków i album już w użytkowaniu przez moją nastolatkę.








dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze

miłego dnia
manita

11 komentarzy:

  1. Piękny album i świetny pomysł z tymi kopertami :) Też mam te papiery, ale na razie nabierają "mocy urzędowej" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To dla mnie prawdziwy komplement!

      Usuń
  3. O jej! Śliczny :) Wcale się nie dziwię, że Cię to tak wciągnęło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowy i bardzo ładnie wykonany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba !!! Cudowny :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny...i ten konik morski...bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.