Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 23 czerwca 2017

z różowymi kwiatami

   Witajcie!

   Kolejna kartka :). Tak, wciągnęło mnie na maksa. Okazja czyni złodzieja ;). W tym przypadku nadal zakończenie roku szkolnego i kolejne podziękowanie dla nauczyciela. Tym razem poszłam w szarości a żeby dodać koloru zrobiłam różowe kwiaty. Kwiaty najlepiej robi mi się z białego papieru kartonowego. Kolor powstał dzięki mgiełce domowej produkcji (bibuła, którą zabarwiłam wodę). Zarówno kwiatki jak i listki wycinam nożyczkami, bardzo to lubię, super relaksujące zajęcie, no gdyby nie te ścinki ;). 





miłego dnia dla wszystkich
manita

11 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) A te kwiaty po prostu rewelacja :) Bardzo mi się podobają, wyglądają jak prosto zerwane :)

    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda kolejna kartka jest coraz piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. Ja też lubię robić takie kwiatki wycinane ręcznie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka,aż zaczynam zazdrościć Ci takich umiejętności ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Robienie kartek wciąga...w ogole rękodzielo wciaga...a jeszcze jak ktos pochwali...ja chwalę: piekna karteczka, pozdrawiam,Yolca

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka ładna, subtelna. :)
    Musze spróbować samodzielnie też coś nożyczkami poszaleć. ;) Tobie tak cudnie wychodzi. :)
    Pozdrawiam ciepło Ewa

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.