Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 25 czerwca 2017

męska rzecz- trudna rzecz



   Witajcie.

   Dzień Taty za nami. Fajne święto, gdy ma się fajnego tatę a ja takiego mam. Od małego podzielaliśmy wspólne pasje. Tato chyba zawsze chciał mieć syna, więc już jako 6- latkę zabierał mnie na piłkarskie mecze. Kupił mi taki długi szalik w klubowych barwach. Na stadionie zawsze dostawałam oranżadę w woreczku, słonecznik w papierowej tytce (wymierzony za pomocą kubeczka po zniczu :) ) i palucha z makiem. Głośno kibicowaliśmy, jak prawdziwi kibice- często leciał "sędzia kalosz" i inne takie hasła, które pamiętam do dziś. Jeździliśmy na ryby, grzyby. Nawet studia wybrałam w podobnym kierunku. Tato był górnikiem a ja studiowałam geologię. Gdy pisałam magisterkę, pomagał mi nosić plecak z kamieniami  wytaszczonymi z Gór Bardzkich. Gdy urodziły się bliźniaki, to właśnie tato najbardziej mi pomagał. Nosił na rękach, pilnował gdy wróciłam do pracy. Zawsze mogę na niego liczyć. To on zawiezie dzieciaki na trening, wymieni spalone gniazdko, zrobi grządkę na działkę. 

    Gdy byłyśmy z siostrą małe, z różnych okazji przygotowywałyśmy rodzicom ręcznie robione prezenty- laleczki z klamerek czy laurki.  Teraz też postanowiłam przygotować laurkę a to nie takie hop-siup. Zrobić kartkę dla mężczyzny to nie jest prosta sprawa. Żeby nie przesłodzić, żeby nie wyszło kobieco. Wyszło tak.






Kartka wręczona- więc można pokazać.

Dziękuję Wam za każde słowo pozostawione na moim blogu.

manita

8 komentarzy:

  1. Faktycznie męska rzecz to trudna rzecz, ale wyszło pięknie! Efekt końcowy robi wrażenie i jest dokładnie w sam raz, nie przesłodzony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuudowna Kartka jak i Cuudnego Tate masz i tak wlasnie powinno byc :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie zrobic kartke dla mężczyzny to wyzwanie, ale Tobie się udało, wyszła świetnie...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te Twoje karteczki:) Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie piękną relację, Twój Tata musi być wspaniałym mężczyzną, wspaniałym rodzicem, jeżeli miłość przez te wszystkie lata trwa nadal, a między wierszami odczytuje też ogromne pokłady szacunku i zaufania. Do pozazdroszczenia. Proszę przekazać Tacie dużo zdrowia! A kartka oczywiście wyszła super, ja też mam wątpliwości gdy muszę stworzyć coś męskiego... te różowe :) serduszko jest idealne. Pozdrawiam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna relacja z Tatą :) i również urocza karteczka:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.