Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

czwartek, 17 lipca 2014

na prośbę córy

   Witajcie.

   Lubię spełniać prośby dzieci. Tak też było i tym razem. Mamo- tej mojej lalce to jest pewnie zimno w nocy. No chyba zimno?- więc mama zasiadła do szydełka i zrobiła kocyk z poduszką a z rozpędu powstała jeszcze czapa.






   Teraz bobas już marznąć nie powinien ;)
miłego dnia
manita

19 komentarzy:

  1. fajny komplecik dla lali ja to dla kotków robię rzeczy an prośbę E. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś cudnego! I lali do twarzy w czapie:)
    buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny ,a czapeczka boska,:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie zmarznie! :) Świetny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio wpadły mi w oko ciuchy uszyte dla Barbie i Kena. Wykonałam tego mnóstwo. Nie dziwię się, że z chęcią robiłaś. Znam te zamówienia. Jednak najbardziej pamiętam lalkę z wykroju Burdy. Wykonałam jej dwie wersje (przepakowałyśmy część wnętrza pierwszej do drugiego wcielenia). Pierwsza wersja była przepocona od spania pod pachą swojej właścicielki. Muszę się spytać córki jak się nazywała ta jej lalka.
    Pozdrówki dla Ciebie i córki.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne :-) moja córeczka też mnie prosi o coś dla lalki, ale najpierw muszę zrobić misia :-) a czapki będzie zazdrościć lalce nie jedna dziewczynka :-) jest idealna

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Ależ masz rozpęd! Ja to bym dziergała i dziergała bez końca a tu taki imponujący zestaw! Teraz lalka na pewno nie zmarznie:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo rozsądną córkę. Lalka gotowa się przeziębić i co? Do lekarza i siedzimy w domu, a wakacje są przecież :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo jak można odmówić dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie jest mieć taką mamę, świetny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne, ta lalka to ma dobrze

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę, nawet lali sie takie piękności dostają:) Urocze:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.