Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 24 lipca 2012

wakacje

No i powróciliśmy. Wakacje były gorące, bardzo gorące i bardzo leniwe. Słońce, woda i jeszcze raz słońce. Wypoczęci i opaleni powróciliśmy cało i szczęśliwie do domu, gdzie czekały na nas stęsknione koty i prezent w postaci nowej lodówki od moich rodziców- maksymalna niespodzianka.
Trochę fotek.







Jedno z nielicznych zdjęć, na których zostałam uwieczniona ;)
Jak widać na załączonym obrazku, wampirza torba spisała się wyśmienicie:).

No i koty, które zawsze i wszędzie chwytają mnie za serce, nawet te nieziemsko brudne

Jeszcze jedna niespodzianka czekała na mnie po powrocie- paczka z tkaninami zamówionymi w sklepie Cottonhill :)- są przepiękne i już nie mogę się doczekać, żeby się do nich dorwać ;).





3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia z wakacji:) ja czekam na nasze..... z utęsknieniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotorelacja z wakacji pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko piękne masz bliźniaki. Uściski dla nich, fotki powalają swoim urokiem.
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka7714

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.