Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 10 listopada 2021

Ziarnuszka

 Witajcie.

   manitowisko zostało zaniedbane, tak, przyznaję się. Wiecie jak to jest. Życie. Czasu mało, co nie oznacza, że nic nie robię. Nie wiem, jak kiedyś wszystko ogarniałam, ale ostatnie miesiące zmieniły trochę moje priorytety. 

   Dzisiaj wpadam na chwileczkę, żeby przypomnieć o sobie. Pokażę Wam kolejną ziarnuszkę, tym razem w dość oryginalnym połączeniu kolorystycznym. 





   Życzę Wam wszystkim dużo zdrowia, manita

4 komentarze:

  1. Wiesz, tęskniłam tak trochę........świetna ta Twoja ziarnuszka......Pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo że jesteś bo tęskno mi za Twoimi pracami. Laleczka świetna i kolorki mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.