Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

poniedziałek, 7 września 2020

leśna

 Witajcie!


   Uwielbiam las. Zieleń, śpiew ptaków, zapach runa.To miejsce, które pozwala wypocząć fizycznie i psychicznie. Lubię spacerować, lubię usiąść na mchu i popatrzeć przed siebie. Las mnie resetuje i odpręża.

     Taki temat ostatnio pojawił się w Szufladzie i stąd moja inspiracyjna kartka do wyzwania. 








wszystkiego dobrego
manita

4 komentarze:

  1. Kartka pełna lasu. Piękna :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej karteczce ! Jest śliczna :* Kocham Las !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknosci :)))) A zdjecia muchomorkow co niedawno pokazalas na Fb to Uwieeelbiam :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne leśne kolorki, ptaszek to taki piękny gospodarz tej leśnej krainy ☘️🍒🍀

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.