Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 5 kwietnia 2020

chusta

   Witam serdecznie w tym trudnym czasie. Mam nadzieję, że wszyscy jesteście zdrowi i dbacie o siebie. Miejmy nadzieję, że wszystko dobrze się skończy a świat stanie się dla nas jeszcze piękniejszy. 

   Dzisiaj mam kolejną chustę. Ponownie sięgnęłam po wzór Nina, czyli skróconą wersję SisLove i ponownie pozawiłam go jeszcze pufek i części reliefów. Włoczka to flowers w jednym z moich ulubionych zestawień kolorystycznych. 





zdrówka i spokoju
manita

14 komentarzy:

  1. Mogę napisać tylko ŁAŁ.
    Piękna chusta.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia dla Całej Twojej 🌞

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna chusta! Kolorki obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Dobrze, że jest pasja, którą można pielęgnować w tym czasie - bardzo ładnie ubarwiona chusta ;)
    Zdrowia również życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór jest piękny i śliczny wybrałaś kolor. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! A ja właśnie się zastanawiałam, jaki kolejny wzór wziąć na warsztat ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej kolorystyce, coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczny kolor chusty,wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.