Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 3 stycznia 2020

pierwsza chusta w 2020

   Witam w 2020 roku. 

     Życzę wszystkim by był to bardzo dobry rok, pełen radości i spełnionych marzeń. Dzisiaj prezentuję chustę zrobioną wedł€g wzoru Nina, czyli skrócona wersja SisLove. Sama dodatkowo zrezygnowałam z pufek i reliefów. Włóczka to yarnart flowers, szydełko rozmiar 3. 





pozdrawiam
manita

15 komentarzy:

  1. Witaj!
    Jesteś bardzo pracowitą osobą. Nowy Rok ma zaledwie trzy dni a Ty już prezentujesz nam piękną chustę :) Śmieję się teraz, bo ja jedynie co osiągnęła w tym roku, to 3 kg więcej :):P
    Niech Ci się darzy na ten Nowy Rok! Mnóstwo fantastycznych, zrealizowanych projektów życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) co do kg to uwierz mi, zapału w zieraniu mi nie brakowało :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna chusta. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najpiękniejsza chusta jaką do tej pory pokazywałaś, idealnie moje kolory :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna chusta. Wzór mi się bardzo podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana, mistrzostwo, mistrzostwo!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta piękną.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest Nina czy SisLove?
    Sama robię Ninę i już nie wiem ile razy ją prułam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nina, choć to skrócona wersja SisLove, dodatkowo jeszcze "ograbiona" z reliefów i pufek

      Usuń
  8. i widzę, że jest ciekawsze zakończenie chusty, nie pipćikami tylko wachlarzyki lecą. przepiękna taka wersja jest

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.