Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 6 października 2019

Nina

   Witajcie!

   Dzisiaj kolejna chusta, jesień zdecydowanie sprzyja otulaniu :). Tym razem postawiłam na Ninę, czyli skróconą przez Ninę Prejznar wersję chusty Sislove od SisHomemade Joanna Grzelak. Motek to kilometrowy yarnart flower kol. 265 przerobiony szydełkiem nr 3. Sam zwinięty motek nie roił na mnie wielkiego wrażenia, ale w gotowej chuście kolory układają się bardzo fajnie.








miłego dnia
manita




12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. w motku nie robiły takiego wrażenia, ale w gotowej chuście pozytywnie mnie zaskoczyły

      Usuń
  2. Piękna! I kolory mega modne! Super je "posegregowałaś". Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna . cieniowana chusta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. tak, wzór jest śliczny i bardzo przyjemny w robieniu

      Usuń
  5. o matko i córko! Dawno u ciebie nie byłam, a tu takie cudowności, rozwijasz się kochana, szydełko scrapbooking, a ja?... zawstydziłam się sama, chyba i ja sie w końcu wezmę...Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuszko! Jak miło, że jesteś, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.