Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

poniedziałek, 27 maja 2019

dla mamy

   Witajcie.


   Dzisiaj liście, tak, tak- kolejna chusta. Tym razem zrobiłam ją dla mamy w prezencie z okazji Dnia Matki. Cudowny i wdzięczny wzór liści, do których pewnie jeszcze wrócę, bo mimo swojej prostoty bardzo mi się podoba efekt. Kilometr włóczki nr 71 wiśnie w czekoladzie od kolorowych motków dało dość jesienny efekt. 





pozdrawiam
manita

3 komentarze:

  1. Koleje cudeńko, szczególnie kolorystyka urzekająca - piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i w takim energetycznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent podarowałaś mamie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.