Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

środa, 15 marca 2017

lalka dla Beaty

   Witam!


   Ogromnie mi źle z tym, że tak zaniedbuję manitowisko. Nawet nie to, że nic nie robię, po prostu nie mam ani czasu, ani siły tego pokazać. Taki napięty okres w moim życiu.

   Dzisiaj przychodzę z tym, co robić lubię najbardziej- lalka. Mało ich ostatnio u mnie, ale i nie mam zbyt wiele czasu, aby im poświęcić. Ta powstała dla Beaty w ramach wymianki w Szufladzie. Miała być jasnowłosa panna w szarościach i taka powstała. 





   Tym, którzy tu jeszcze zaglądają bardzo dziękuję i za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w manitowisku.

buziaki
manita

18 komentarzy:

  1. Świetna, dystyngowana lala! Zapraszam Cię do mnie na nowe Candy!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka słodka kropeczkowa panna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przeurocza, a poza tym zachwyca pięknie skomponowanym strojem i dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uszyłaś śliczną laleczkę ,piękne ubranko, a ten komplecik, szaliczek i czapeczka jest prześliczny! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczna ta lala ..... urzekły mnie te mankieciki, skarpeteczki i ten szal z kwiatuszkiem :) Super pomysł no i oczywiście wykonanie, to co lubię najbardziej :) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudowna Dama Manitko :)))) Pieknie Ci wyszla cala ,kazdy szczegolik !!! :))) Pozdrawiam Cie cieplutko !!! :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach! Ta lalka jest piękna, czuję dotyk kordonka, z którego szal i czapeczka jest, bo to rozumiem, ze na szydełku zrobione? I kamizelka, cudne wszystko!
    To trochę przykre jak się nie ma czasu na to, co sprawia dużo przyjemności, ten brak czasu może zniszczyć wiele... To ja może przesyłam mnóstwo pozytywnej energii, i czasu gumy życzę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pastelowa dama. Piekną ma fryzurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wszystkie zachwyty w imieniu jasnowłosej panny bo jest moja, moja :) Prawda, że śliczna ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała lala i jakie ma cudne ubranko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna lalka. Ubranko i dodatki robią wrażenie, wszystko perfekcyjnie wygląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.