Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 6 stycznia 2015

torba z koprem

    Witajcie.

   Poczyniłam torbę na zakupy. Powstała, bo z czeluści szafy wygrzebałam kawałek naturalnego lnu. Taki uwielbiam najbardziej. Trochę siermiężny ale niezwykle naturalny. Jest zawsze na czasie i myślę, że zawsze będzie. Dołożyłam trochę niebieskości i koper z serwetki. Torba wprost dla fanki naturalnych klimatów i zupełnie niezimowa, ale co tam. Poleciała do siostry a ta jest zadowolona. 







miłego dnia
manita

27 komentarzy:

  1. Pieknie Ci ona wyszla :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna :-) Podoba mi sie połączenie kolorów i to, ze jest taka bliska natury :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dobrałaś tkaniny- bardzo fanie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! A motyw kopru uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie! Uwielbiam len.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniałaś mi, że mam podobny len :) Torba wyszła świetnie, wszystko się ze sobą pięknie komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Moje kolory i moje klimaty :) No i ten len. Właśnie siermiężny jest najlepszy.
    Letnio się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowo z tym koperkiem, na zakupy wyśmienita, więc nic dziwnego, że siostra zachwycona, też bym była ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba extra,kiedyś jedna z blogowiczek obiecała mi torbę, przypominałam się ,potem odpuścilam...świadczy o niej nie najlepiej,ale co tam Twoja jest piekna, a sobie uszyje sama:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super torba! Przyda się pewnie w sam raz na noworoczne wyprzedaże ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękna! Też bym była zadowolona z takiego prezentu! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. super! uwielbiam takie naturalne, lniane torby na zakupy!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Tobą, że len jest zawsze na czasie. Fajny prezent

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne połączenie !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. przydałaby mi sie taka:) solidna i ladna do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnei się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam len właśnie za swoją naturalność.Dla mnie boska!

    OdpowiedzUsuń
  18. Motyw natury jest uniwersalny , koper do mnie przemawia- bardzo lubię naturalne klimaty i ta solidność wykonania :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Torba jest świetna:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie się prezentuje :) Kolorki śliczne a motyw delikatny cóż chcieć więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla fanki naturalnych klimatów to mi bardzo się podoba :) Uwielbiam motyw kopru…..super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.