Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 9 grudnia 2014

gwiazda numer dwa

   Witajcie.


   Dziękuję Wam za wszystkie piękne słowa pod ostatnim postem. Cieszę się, że podoba Wam się moja gwiazda. Z rozmachu zrobiłam sobie drugą, tym razem trochę inaczej poukładałam serwetki- na zakładkę. Filtry też są bardziej płasko złożone.. Na środek dałam papierowe foremki do pieczenia babeczek i papierową różę, której brzegi przyprószyłam solą kuchenną przyklejoną przy pomocy Mod Podge. Trochę tiulowych płatków, sznurka i mam gwiazdę numer 2. 







do następnego
manita

11 komentarzy:

  1. Ale fantastyczny pomysł :)) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Równie piękna jak poprzednia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudo! wow

    zapraszam na pierniczkowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna papierowa piękność...
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, też by mi się taka ładna przydała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje gwiazdy!!! Już myślałam że muszę zapytać jak te oszronienia zrobiłaś, ale później doczytałam że to sól! Super pomysł, muszę wypróbować! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.