Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

czwartek, 27 czerwca 2019

rogalik

   Witam w kolejny upalny dzień.


   Mimo, iż słońce pracuje jak szalone, szydełko i włóczki nadal mi towarzyszą. Tym razem postawiłam na wzór Raspberry Croissant Shawl, do którego dobrałam kilometrowej długości włóczkę z Kolorowych Motków (nr 97- zachód słońca).  Wzór jest prosty i dość nudny, gdyż są tam tylko słupki i oczka łańcuszka, jednak efekt końcowy jest bardzo fajny. 






czy nie wygląda jak prawdziwy zachód letniego słońca?

pozdrawiam
manita

7 komentarzy:

  1. Wspaniała chusta, będzie idealna na jesień.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... Połączenie kolorów też jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie słońca nigdy nie za wiele więc słonce na Twojej chuście bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim przeczytałam ostatnie zdanie, miałam napisać, że kojarzy mi się właśnie z zachodem słońca, to było pierwsze co przyszło mi do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też szycie troszkę odstawiam na rzecz drutów do dziania ;-) opanowały mnie bez reszty .piękna ta chusta Twoja - ściskam Anielska

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna chusta, będzie cieplutka i idealna na jesienne chłody :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.