Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

poniedziałek, 25 lutego 2013

zapraszenie do zabawy

   Witajcie.

   Jakiś czas temu Roza i Wiola zaprosiły mnie do pewnej zabawy, która polega na udzieleniu odpowiedzi na pytania poprzez zamieszczenie fotografii, najlepiej swojego autorstwa. A więc:

1. codziennie widzę
moją szarańczę


2. ubranie, w którym mieszkam
portki + długi sweter

3. ulubiona pora dnia
gdy mam chwilę na szycie


4. coś nowego
książka od męża


5. tęsknię za
wakacjami

6. piosenka, która za mną chodzi
chyba przez nową reklamę pewnego samochodu
choć uwielbiam od lat


7. nagłówek mojego tygodnia
wszędzie biało, choć już trochę płynie,
to i tak śniegu jest sporo


8. najlepszy moment tygodnia


9. jako dziecko chciałam być
panią od biologii


10. nigdy nie rozstaję się z
moją starą telefonką, którą uwielbiam i nie czuję
potrzeby posiadania nowej


11. na mojej liście życzeń znajduje się
wyjazd na urlop



12. miłość od pierwszego wejrzenia
od pierwszego krzyku


13. co robisz przez cały czas
jestem i myślę

14. zdjęcie tygodnia
wiosny chcę


15. ulubione słowo

   Moje drogie obserwatorki- nie wskazuję kolejnych blogów, ale chętnie poprzyglądam się Waszym odpowiedziom- więc zapraszam. 

29 komentarzy:

  1. fajne odpowiedzi:)i oczywiście piękne zdjęcia:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ interesujące odpowiedzi masz ciekawą osobowość, pozdrawiam Dusia [zajrzyj na pocztę czekam ]

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też tęsknię za wiosną i urlopem

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie opisane super podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam wysłużony telefon i ani myślę go zmieniać:D Mój facet ma smartfona i ciągle ten smartfon pobierał jakieś aplikacje, a jak wyłączył internet to do niego mmsy nie dochodzą, a ja tak lubię wysyłać mmsy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Depeche Mode, już wiem, dlaczego mam wrażenie , że odbieramy na tych samych falach :-) :-) Ja od dwudziestu lat jestem ich fanka(dopiero teraz policzyłam, jaka jestem stara!!!), Nawet kiedyś jechałam specjalnie do Londynu na ich koncert, reszta odpowiedzi też bardzo podobna , mówią, że każdy ma gdzieś swojego mentalnego bliźniaka, tylko trudno go odnaleźć, cóż, czyżby to już ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie? :)
      No ja po koncertach nie jeździłam niestey ale od lat kocham ich piosenki. Niektóre można słuchać jak chce się popłakać, niwektóre jak człowiek wściekły, niektóre bez większego powodu- wszystkie są rewelacyjne.

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia no i sporo chyba pracy na przejrzenie i wybranie odpowiednich fotek :D

    a ja właśnie wybieram miejsce na późny majowy urlop - i co kolejna strona to fajniejsze oferty, więc jestem w totalnej kropce :)

    Miłego Tygodnia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też szukam i jak znajdę fajną ofertę to opinie niekorzystne :(

      Usuń
  8. Z telefonem mam to samo - stary ale jary :) Jak znajdę chwilkę to chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha, pani od biologii wymiata. Pobudza moją wyobraźnię w dziwnych kierunkach... Pomyślę trochę, i także chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam, że pobudzi wyobraźnię :))). Naprawdę czułam misję to tego zajęcia.

      Usuń
    2. Oj wiem, wiem coś o tym - wokół mnie sami nauczyciele :) Włącznie z moją mamą - emerytowaną nauczycielką ekhem... biologii... :))) Ale nie skończyłaś jako nauczyciel?

      Usuń
  10. Ależ ciekawa kobitka z ciebie:)Bardzo fajny ten dzisiejszy post:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż tak ciepło na serduszku się zrobiło!!!! Jak złapię chwilkę to chętnie dołączę do zabawy, bo to fajny sposób na zatrzymanie się i pomyślenie o sobie, innych i tym wszystkim co dokoła!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło było poczytać, a raczej pooglądać :) Fajne masz dzieciaki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Manita jaki milusi pościk....i jak u Ciebie teraz przytulnie (piękny "dizajn" poczyniłaś)...w życiu bym nie powiedziała, że masz takie odchowane pocieszki:) strasznie fajne buźki mają:)pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tylko usłyszę ten utwór w radiu, to od razu zaczyna za mną chodzić:)
    buziki, KOchana!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie :) można kogoś poznać bardziej :) fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny pomysł :))) miło tu!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjecie cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej a ja moze zapomnialam cie poinformowac bo takze cie typowalam do tej zabawy :/ w kazdym razie relacja super zdjecia naprawdę piękne ale ty... nosz superowo wygladasz i fajnie cie tak zobaczyc chcialam ci tylko rzec ze od syna bedzie trzeba miotla przeganiac pannice a od corki maz nie odejdzie pewnie na krok jak tylko przekroczy magiczne 18 nascie :D piekna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu wiem, że Ty także mnie zapraszałaś do zabawy i wspomniałam o tym w poście- gapo ;).
      No dziękuję za komplementy. Na szczęście na moim zdjęciu mało widać :)))a dzieci śliczne po rodzicach :))).
      Dziękuję Wam.

      Usuń
    2. No to faktycznie przeoczyłam hehe :D:D

      Usuń
  19. dzieciaczki boskie masz:) popieram Wiole oj bedziecie odganiac adoratorow/ki:)))
    piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, uwielbiam Twoją szarańczę ;)Ja właśnie odpoczywam od mojej ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.