Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

piątek, 24 kwietnia 2020

kartki

   Witam ciepło.


   Nie mam ostatnio za dużo czasu. Moja praca nie pozwala mi zostać w domu, więc rozumiecie, dla mnie nic się nie zmieniło, wręcz przeciwnie. Pracy więcej, czasu w kolejce w sklepie więcej. Udało mi się jednak zroić dwie kartki jako inspiracje do wyzwań Szuflady.









zdrowia dla wszystkich
manita

5 komentarzy:

  1. karteczki prześliczne, wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki zrobiłaś. Lubię zieleń. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki piękne, ta z motylem mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, ten motylek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) wszystko pasuje do siebie idealnie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.