Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

sobota, 19 stycznia 2019

zawieszka

   Witajcie!


   U mnie czasu jak na lekarstwo, jak zawsze..., jak ostatnio... Nie jestem tym zachwycona, ale cóż począć. Tak już jest. Żałuję tylko, że nie mogę go poświęcić na swoje tworzenie w takiej ilości jakbym chciała. Może to wiek? Z czasem coraz gorzej przychodzi mi organizacja dnia, coraz szybciej czuję się zmęczona. A może to zima sprawia, że czuję się jak niedźwiedź, który najchętniej zaszyłby się w gawrze i spał.


   Taka oto zawieszka, bez większego przeznaczenia. Powstała z chęci zrobienia czegoś a nie dlatego, bo miałam w tym jakiś cel. Baza papierowa i dodatki. Kolorem bazowym biel, bo przecież zima nam panuje. 





pozdrawiam gorąco tych, którzy jeszcze wpadają w moje progi

manita

4 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.