Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 27 marca 2018

kolejne jajka

   Witajcie.


   Dzisiaj szybko, bo czas nagli. Kolejne jajka, które również zostały zabrane przez siostrę na aukcję dla chorej dziewczynki. Pierwsze jest duże, choć na zdjęciach tego nie widać. Moje ulubione kolory i dużo kwiatów. 





   Drugie mniejsze, powstało z wykorzystaniem koronki. 



Więcej w tym roku raczej już nie będzie.

miłego dnia
manita

7 komentarzy:

  1. Piękne i jedno i drugie, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są przecudne, niech się dobrze licytują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne oba :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalne, bardzo ładne, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te jajka, połączenie kolorów bardzo mi się podoba, ilość dodatków idealna, trochę szkoda, że to już koniec na ten rok, ciekawa jestem jak by wyglądały w innym połączeniu kolorystycznym... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.