Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

wtorek, 15 sierpnia 2017

czy oby się nie pogryzą?

   Witajcie!


   Szczęśliwi Ci, którzy mogli odpoczywać przez ostatnie dni. U mnie zero przedłużonego wolnego, ktoś pracować musi. Cóż tam, ja w ciągu a tym, którzy wypoczywali ciężko będzie jutro wrócić do obowiązków.

    Dziękuję za wszystkie wspaniałe słowa pozostawione pod ostatnim postem. To dużo daje i motywuje do dalszej nauki i pracy. Tak mnie Wasze komentarze uszczęśliwiły, że dzisiaj, po powrocie z pracy,  postanowiłam nadal trenować swój kartkowy warsztat. Tym razem postawiłam na dość nieoczywiste połączenie kolorów- niebieski i pomarańcz, a co! Stąd właśnie dzisiejszy tytuł. Czy te kolory się nie gryzą? Sami zobaczcie i oceńcie. Kwiatki mojej produkcji. 






buziaki
manita

12 komentarzy:

  1. Wcale się nie gryzą, bardzo udane połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uffff, myślałam, że jakaś dziwna jestem łącząc je :)

      Usuń
  2. Dla mnie super połączenie. Mistrzyni jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, z tym mistrzostwem to zdecydowana przesada :)

      Usuń
  3. Bardzo piękna kartka, kolory jak najbardziej pasują do siebie, śliczne kwiaty! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam robić kwiatki, to strasznie odpręża :)

      Usuń
  4. Super połączenie, nie pogryzą się, bo są w różnych tonacjach, świetnie to zrobiłaś pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie gryzą, chyba nawet bardzo się lubią. ;) Ładne zestawienie, podoba mi się ta karteczka.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. No piękna karteczka! A kolorki razem mają się super.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.