Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez uprzedniego uzyskania mojej zgody.

niedziela, 24 czerwca 2018

mini albumik

   Witam niedzielnie.

   Dzisiaj malutki albumik. Bez przeznaczenia, powstał z ochoty tworzenia. Taki trochę ścinkowy, resztkowy, recyklingowy. Baza powstała z tekturki i "wypranych" szarych kopert. 







Dla kibiców dzisiaj ważny dzień. Siatkarze dali radę i są w najlepszej szóstce LN. Mam nadzieję, że i piłkarze spiszą się dzisiaj lepiej. Będziecie kibicować?

manita

6 komentarzy:

  1. Fajny albumik, lubię koroneczki.:) Mąż będzie kibicował, a ja będę go wspierała z boku. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, takie z potrzeby tworzenia, choćby nawet z resztek, są najpiękniejsze! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i bardzo klimatyczny, lubię takie resztkowe projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny świetny. Chciałabym umieć robić takie cuda z niczego :) Chcąc nie chcąc mecz będę oglądała . Chociaż dzisiaj mnie ciekawi co będzie dalej z naszą drużyną. Trzymajmy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny album, ja niestety nie mam takich zdolności i podziwiam osoby które robią takie piękne rękodzieła. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym go przekartkowała dokładnie <3 cudo!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz tu po sobie ślad.